Oldalkocsis motor modellkészlet
Modell mérete: 22*16*11,5 cm (8.7*6.3*4.5 in)
Csomag mérete: 14.9*6.7*1.1 in (37.8*17*2.7 cm)
Alkatrészek száma: 380
Az összeszerelés becsült ideje: 8 óra
Szint: Középszintű
Készülj fel az útra az Ugears gyors és tartós klasszikus Scrambler UGR-10 motorkerékpárral oldalkocsival. Azért utazunk, hogy új élményekben legyen részünk, hogy otthonunktól távoli helyeket lássunk, hogy új emberekkel találkozzunk. Ha motorral utazol, tudod, hogy az utazás - ahogyan eljutsz oda - legalább annyira vagy még inkább számít, mint az úti cél. A motorosok ismerik a nyílt út szabadságát, és ha van egy scramblered, akkor ismered a terepjárás szabadságát. Akár egyedül szeretnél utazni, akár társaságot hozol magaddal a kalandra, az Ugears Scrambler a te jegyed a szabadsághoz és a kalandhoz.
Az Ugears Scrambler UGR-10 motorkerékpár oldalkocsival egy gyönyörű, kiváló minőségű barkácsmodell-készlet, precíziós darabokkal, amelyek lézerrel előre kivágott fadeszkákba kerülnek. A Scrambler oldalkocsival 380 darabból áll, és "közepes" nehézségű építési kategóriába sorolták, az építési idő becsült ideje 8 óra. Mint minden Ugears modellnél, itt sincs szükség ragasztóra vagy speciális szerszámokra - minden, ami a modell megépítéséhez szükséges, megtalálható a dobozban. Az építők élvezni fogják ennek a meglepő funkcionalitású, teljes felfüggesztéssel és visszautasított dizájnnal rendelkező 3D puzzle-nek az összerakását. Ideje kinyitni a garázst vagy a dolgozószobát, összerakni a menő új motorkerékpár-modellt, és megnézni, hová viszi a fantáziád!
A Scrambler alapja egy dual-sport motorkerékpár, amelyet úgy terveztek, hogy egyaránt közlekedjen a sima aszfaltos országutakon vagy teljes dirt track üzemmódban. A dual-sport motorkerékpárok az úgynevezett "scramblerek" családjából származnak: könnyű városi motorkerékpárok, amelyeket eredetileg a brit Triumph és BSA cégek gyártottak még az 1950-es években. A korai scramblerek nagyon jól alkalmazkodtak a durva utakon való közlekedésre az intelligens felfüggesztés kialakításuknak, a magasra szerelt kipufogóknak/kipufogócsöveknek, a széles kormánynak és a kétcélú gumiabroncsoknak köszönhetően. A motorkerékpárokat a legszükségesebbekre csupaszították le, azon egyszerű oknál fogva, hogy a díszes cuccok több súlyt jelentettek, és minden kiálló darabot hajlamosak voltak letörni, elhajolni vagy eltörni.