Heavy Boy kamion mechanikus modellkészlet, VM-03
Modell mérete: 15*5.1*6.7 in (38*13.5*17.8 cm)
Csomag mérete: 14,.6*6.7*2 in (37.8*17*4.2 cm)
Elemek mennyisége: 541 db
Az összeszerelés becsült ideje: 8-9 óra
Szint: Haladó
Elképzelted-e már magad egy nagy, erős teherautó volánja mögött, amint az autópályán cirkálsz, egyedül a gondolataidban, és nézed, ahogy a táj elhalad melletted. Mindig is volt egyfajta romantikája vagy misztikuma a távolsági kamionosnak, az utolsó cowboynak. Egy hatalmas lócsapattal a motorháztető alatt a kamionos a legnagyobb fickó (vagy lány) az úton, és néha a legmagányosabb. De megvan neki a nyílt út szabadsága, a folyton változó irodai kilátás és egy olyan nagy munkahely, mint maga az ország. Akár független tulajdonos fuvarozó, akár elkötelezett céges ember, az úton töltött idő kitisztítja a fejét, és még jobban megbecsüli az otthon, a családjával töltött időt. Kora reggel van: az autópályán kúszó köd álmos hideggel tölti meg a levegőt. Fogj egy erős kávét a kamionparkolóban, tedd be a kedvenc zenédet, és engedd, hogy a képzeleted elvigyen egy hosszú távú útra az Ugears Heavy Boy Truck VM-03-ban.
A modern nehéz teherautó prototípusát az amerikai Alexander Winton találta fel 1898-ban. Winton egy Clevelandben található kis gyárban gyártott autókat, és mivel úgy kellett eljuttatnia azokat az Egyesült Államok különböző részein élő ügyfeleihez, hogy közben ne kerüljön kilométeróra az autók kilométerórájára, kidolgozta egy olyan nehéz teherautó koncepcióját, amely pótkocsi segítségével nagyméretű rakományt tud szállítani. A pótkocsis teherautók széles körű használata azonban valójában az 1920-as években az aszfaltozott utak fejlesztésével kezdődött, és az Egyesült Államok államközi autópálya-rendszerének 1956-os megalakulásával indult be. Ma a teherautósok, az autópályák meg nem énekelt hősei az USA-ban az összes teheráru közel háromnegyedét szállítják. A teherautók és a volán mögött ülő férfiak és nők nélkül a Föld minden nemzetének gazdasága megállna.